Welcome to my blog

Welcome to my blog

Thursday 11 July 2024

Esok -Risau

 Assalamualaikum.


Minggu lepas aku ada dapat surat dari cikgu sekolah Adam jemputan ke Program Salam Mesra dari unit kaunseling sekolah. Actually sebenarnya risau jugak sebab aku pon tak tau programni berkenaan apa. Cikgu tak explai details. Tapi yang aku ingat Cikgu tu cakap anak puan terpilih untuk program ni. ENtah;aj, papepon kita tunggu esok je lah kan. Ok, nanti esok aku update ye.


UPDATE----


Hai.. Semalam aku ada inform tentang perjumpaan guru dan ibu bapa ke Program Salam Mesra tu kan. Alhamdulillah semalam dah pergi. Takde pape pon just ceramah pasal cara nak mendidik anak anak sebab masalah di anak anak di sekolah je. Program ni pon sekali je. bukan berterusan. tu je lah. 

No comments:

Post a Comment