Welcome to my blog

Welcome to my blog

Sunday 17 December 2017

post lama- 6thn yg lalu

salam.. n god monin... today las day shift..(workin at 3am till 1.30pm) heppinyer.. pasni leh rilek2 lamer sikit.. hihi.. boleh ker...igt nak prepare brg2 baby n brg2 keperluan aku sikit2. since dr pg tadi my baby dlm perot ni asek bergerak2 jer.. senak perut ni.kdg2 die mengeras2. rs mcm pelik je kt bawah tu..miss V tu. heheh... oh yer, semalam ms nk balik ujan lebat betol smpai x nmpak jalan.huhu.. takotnyer.. smpai menangis2 aku smbil drive tu.. hehe.. kebetulan dekaty sepang ade MOTO GP.so mmg jalan sangat sibuk dgn kete parking dkt tepi jalan tu. pastu jalan yg biase aku lalu tu plak tutup so kene lalu jalan jauh...huhu.. dahlah lebat xnmpak jalan kene jalan jauh plak..huhu .. mmg scary smlm. then terkenang kan kete aku dulu penah berpusing mase time jlan ujan camni.aku rs mcm fobia jer.. huhu.. so aku pon bawak mmg slow giler ah.klu langgar lopak jer serta merta bulu roma tegak berdiri...huhu.. then aku berenti tepi jalan ngadu kt my hubby. bukannyer die bleh buat ape kan.at least ade lah pendorong dan kate2 smgt gitu.. hihi..mcm2 aku bc ms bawak kete tu.tp yg peliknyer ade jugak kete yg bawak laju2.. uhuhu.. diorg ni mmg tak penah experience kete berpusing kot...jgn berpusing depan kete aku sudah..hihi...yg pnting aku bawak dgn penoh hati2...hihi.. wlupun dalam tangisan.. manje lah pulok... then, aku ajak adik aku lepak2.ntahlah.. lately rs mcm boring jer n kesunyian jer.. tu yg ajak adik tu.die ni mulut bising sikit. so, boleh lah menghiburkan hati sikit.igt nak g jalan lepak2 mkn kfc ker.tp plan xjadi.suddenly my hubby col. die kate nk anta adam. sbb seblm tu hubby bawak adam wat keje part time die. sbb xde org nk jage adam... so, tunggu punyer tunggu my hubby col die kate da beli nasi kukus.. huhu.. igt nak g mkn kfc ngan adik. tp hubby ckp xpe lah nnti die mkn dua2 nasi tu.. hihi.tp dlm hati nk gak rase ns kukus tu. then ckp ngan adik xperlah, nnti aku mkn nasi tu pastu kite kuar mkn kfc plak. die kate xpe.die pon mcm da kenyang.then bile hubby smpai aku mkn nasi tu. pastu hubby dpt col plak dr ayah.die kate mak (mil) xboleh berckp.pas mkn tu gegas2 die balik kg.rupenyer mak dmm 39darjah. pstu darah ade jangkitan kuman sikit. hm.. sian mil. tp plan nk mkn kfc xjadi sbb ujan.. lgpon nk bawak adam lg susah plak ujan2 ni. takot dak tecit ni dmm. then keputusannyer kitorg lepak umah jer. tgk running man. sbb ujan astro xleh tgk. tu pn tgk yg record punyer.. tp las2 aku tertido dgn adam. tinggallah adik aku menonton running man. sayup2 jer aku dgr die gelak2.. aku da xley lgsung nk bukak mater.. huhu.. adam ni pon same ibu die tido die pon tdow...

No comments:

Post a Comment