Welcome to my blog

Welcome to my blog

Tuesday 19 December 2017

Terima Kasih Anmum ( Connected Mums Club)

Assalamualaikum...

              Hai.. Buat apa.. Baru2 ni aku ada register di Connected Mums Club ( Susu Anmum ). Tapi aku sebenarnya pon tak ingat bile aku register. 

               Hari ni, tiba2 ada posmen dtg hantar bungkusan. Aku rs aku xde order apa2. tapi aku tau ni mesti brg free. Sbb aku ni rajin jugak register brg2 free kt internet cth susu, pampers. Tp, x terfikir plak dengan Connected Mums Club ni. So, dengan tak sabarnya aku pon bukak bungkusan tu so, br lah tau dpt free gift ni.. Berguna jugak ni untuk kira gerakan baby.

                 Actualy aku memang minum susu Anmum Pregnancy ni. Memang sedap sangat. Aku pilih yang coklat sbb aku xboleh minum yang kosong. Rasa dia mcm susu yg kotak tu. ok lah dgn selera aku. Start dr pregnant first aku mmg da minum. n hasilnya anak aku kuat tulangnya n bijak jugak...

               Nanti 28 weeks keats rsnya kena kira gerakan baby dan mesti lebih dr 10 gerakan. kalu kurang kena cepat2 ke hspital tkt ada apa2 mslh pd kndungan. 

              So, kita simpn dulu, sbb aku br 23 weeks. Anyway, tq to anmum club.....I love the free gift


2 comments:

  1. Hai momies saya puan kartini dri kinabatangan,sabah dan mempunyai anak 3 tahun dan 2 tahun kedua dua anak saya menyusu botol seawal usia 6 bulan.saya memang bagi anak susu anmum sebab bnyk kebaikan banding susu lain suka sangat nampk badan anak berisi tak kurus makan pun ok pembungan pun lancar saya rekomen kan inbu2 yang mna msih tercari cari susu apa yang sesuai untk anak cuba lh susu anmum comfim berbaloi dengan hrga anak sihat cerdas 👍👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih puan. Alhamdulillah anak puan sihat dengan susu Anmum masa pregnant saya memang suka sangat dengan susu ni especially coklat selain rasa yang sedap alhamdulillah anak yang lahir pun bijak. Insyallah

      Delete